En tacksamhetens tanke

Jag vill rikta en tacksamhetens tanke till några personer som varit till inspiration och stöd för mitt intresse kring kost&hälsa.
Tack min älskade AnnSofie !!! Jag kan inte tänka mig någon mer stöttande person i mina intressen, du är helt underbar på alla sätt.
Tack mina föräldrar, speciellt mamma som ställer upp 24 timmar om dygnet. Mitt kostintresse har jag min käre mor att tacka då det legat henne varmt om hjärtat. Erat stöd saknar ord, jag kan inte hitta något annat ord än enorm tacksamhet till nämnda personer.

Sedan har jag vänner som inspirerat och som man kan bolla åsikter och ideér med. Tack för det Anders. Tack min syster. Tack min bror.
Tack Joakim.

Jag avslutar där jag började, med att skänka en tacksamhetens tanke till de personer som står mig närmast. Tack AnnSofie min älskling och tack mina föräldrar för att ni puttade upp mig på benen igen då jag gick igenom en svår period. Tack för allt ert fantastiska stöd, det är ovärderligt. Jag kommer göra allt för att åtgärda det, speciellt då ni behöver en stödpelare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0