Parantes

Hoj !!!!!

Om ni undrar varför jag ej framhålligt de mest kända mikronäringsämnena så kräver de ett speciellt inlägg/kapitel.
Jag kommer dock komma till vitaminer & mineraler senare.
Jag kommer dessutom komma till kosttillskott, vilka och varför.
Sedan måste jag bara reservera mig för ett personligt genombrott i kostdjungeln. Jag tror äntligen jag börjar hitta ett samband mellan olika faktorer inom kostvetenskapen och jag kommer med stor entusiasm ägna denna blogg för att vidareutveckla mina teorier.

Nu åker jag och Mathias upp till Grövelsjön för att överaska Ola som ligger i ett tält helt själv på kalfjället med sin bärbara och bredband. En sådan här spontan ide´ som vi bara fick. Impulsresor är rätt skoj. Kika in på facebook där vi säkerligen kommer vara uppkopplade då vi når fram till Ola. Han vet ej att vi kommer men om vi får hans koordinater hittar vi han på fjället via telefonen.

På återseende!!

Kommentarer
Postat av: Ola Hammarström

Överraskad blev man ;) jevla perfect timing ni har!

2009-07-18 @ 17:08:47
URL: http://gnu.modemnet.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0