Sverigemoderaterna

Äppelkindad Moderat kommunalråd från Vellinge vill bygga berlinmur runt kommunen för att slippa få möta flyktingbarn på de välmående gatorna. Skrapar man på ytan så är det alltid samma (M)unvädersolidaritet som präglar detta parti. De var ju det enda svenska partiet som vägrade fördömma apartheid i sydafrika.
Vellingemoderaten är också ordf för skånemoderaterna och har nu fått i uppdrag av partiledningen att få övriga moderata skånekommuner att teckna avtal med migrationsverket om mottagande av ensamkommande flyktingbarn.

Behöver jag kommentera detta ?
Ja jag vill nog det föresten. Tycker detta är underbart på det viset att det börjar krypa fram vad detta "nya arbetarparti" är och står för.
Fyfan säger jag bara, men vem är egentligen förvånad ? Moderaternas historia är fläckad av vedervidriga ideologier där allt ifrån "Nej till kvinnlig rösträtt" till "förbud av fackföreningar" förekommer (listan kan göras lång, men för er som köpt deras skitsnack om arbetar-parti m.m kan ju titta på en kort historielektion här: http://donsoderqvist.blogg.se/2009/september/moderaters-sanna-jag.html ).

P.s Tack för länken Ronny, jag uppskattar all info. jag kan få för att visa vilka svin borgarna är!


Kommentarer
Postat av: SOLINA

- Du har en bra blogg med mycket intressant fakta, I like! :)

2009-11-18 @ 10:45:08
URL: http://ssolin.blogg.se/
Postat av: SOLINA

- Oh, tack ska Du ha, det värmer! :)

2009-11-19 @ 19:32:02
URL: http://ssolin.blogg.se/
Postat av: Liv

Så sant! Finns det någon som är förvånad??

2009-11-19 @ 19:38:23
Postat av: Tyke

Hur fan tänker alla dumma jävlar som lägger sin röst på Sd eller Moderaterna!?

"Det nya arbetarpartiet"? Hur kunde ni gå på den lätta!?

2009-11-19 @ 20:51:57
Postat av: Pär

Haha det här är den bästa kommentaren på länge jocke:



"Förhållandena blir ju katastrofa för de som inte har något skyddsnät din jävla bajskorv!"



Bajskorv är underskattat som skällsord =)

2009-11-22 @ 13:47:15
Postat av: Jocke

Är rätt nöjd med den själv faktist =)

2009-11-22 @ 17:56:53
URL: http://donsoderqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0