Våldtäkt på rättssamhället


Hej !

Jag har tidigare skrivit om döden ur ett vetenskapligt perspektiv och tänker nu skriva om rasismen ur ett vetenskapligt perspektiv. Detta inlägg riktar sig till er som sympatiserar med främlingsfientliga element.

Jag har ett flertal personer jag halvt känner som röstar på sverigedemokraterna. Dessa personer har en väldigt instängd syn på sin omgivning och är knappast några ljushuvuden ur ett socialt perspektiv. Jag tänker inte namnge dessa personer utan ni vet själva vilka ni är. Dock kommer jag här att granska deras starkaste argument kring invandrare och etnisk identitet.

Först vill jag dessutom vidare förklara lite om dessa sverigedemokrater som jag halvt känner.
Nästan alla har knullat horor!!! 3 av dem tänder på mörkhyade kvinnor!!! Alla av dem hatar invandrare förutom de som är sjysta och sköter sig!!!

Min första fråga i en motargumentation blir då givetvis (och jag vill att alla män ställer denna fråga till sig själv) :
Skulle du tycka om att din dotter sålde sig för sex pga fattiga förhållanden? Tänk efter nu....
Svår fråga ?? Skulle inte tro det såtillvida att ni inte är sjuka i huvudet.
Men knulla horor går ju bra därför att.....hmm.....ja just det, de kanske är någons dotter de med.....tänkte ej så långt.......
Ja men vissa har faktist valt det för de tycker om att knulla med lönnfeta, äckliga, sjuka vidriga västerlänningar lr vilka evolutionister det nu kan tänkas vara!!!!!  (är ett argument jag oftast får höra och jag tror ej jag behöver kommentera det, om det nu mot förmodan finns någon som tycker att det argumentet var det bästa i världshistorien så får vi ta den diskutionen bland kommentarerna)

Hur många svenskar åker till Thailand och knullar horor tror ni??
Hur många av dessa svenskar som knullar horor är rasister tror ni??

Det går tydligen bra att köpa en människa eftersom de är fattiga och DÅ duger en invandrare eller person med annan etnisk härkomst (om man nu vill uttrycka sig så) men bara då. De får helst inte kosta för mycket!! Och just nu drivs en hatkampanj alá sverigedemokraterna där alla invandrare går på bidrag och vägrar jobba.
Vilka tror ni köper dessa argument?
De som knullar horor!
De som är rädda för .... ja vem fan vet, nått nytt och obekant !!!

Låt mig få göra ett instick här. Imigrationspolitiken har varit ett fiasko, då man tagit in invandrare utan en åtgärdsplan, acklimatiseringsplan osv. vilket har satt invandrare i princip isolering vilket är som byggt för utanförskap. På 40 och 50-talet i Sverige hade detta land ej klarat den belastning och efterfrågan som industrin erbjöd om det inte varit för invandringen framförallt från Tyskland och Italien, Finland och Norge.

Nu vill ingen satsa på denna grupp och man lägger all skuld på dessa personer precis som nazityskland gjorde med judarna.
Jag såg en korkad jävel (nazist) på ett forum som menade på att flest brott begicks av invandrare och att det fanns statistik som visade det på BRÅ (brottsförebyggande rådet), och när oss vanliga människor bad om den referensen så fanns den ju så klart inte.
Jag har själv letat på BRÅ efter dylig info. men det enda jag hittade var detta i frågekolumnen:
http://www.bra.se/extra/pod/?module_instance=15&action=pod_show&id=61

Däremot så kan man ju bara kolla på nazister och deras straffregister. Hur många där har våldsbrott, misshandel, vapenbrott, olaga hot m.m ?
Jävligt många kan jag lova er!! Det ursäktas ju av att de är en utvald ras vars alla medel är tillåtna i kampen för den ariska rasen (fyfan, att bara skriva det gör mig illamående). Jag kommer komma till den ariska rasen längre ner.

Därimot kan man vända på hela diskutionen vad gäller invandrare och brott och konstatera följande:
Den politik som bedrivs i Sverige leder till större utanförskap, vilket automatiskt leder till fattigdom, kriminalitet osv. och därmed kan man ju lugnt säga att invandrare tillhör riskgruppen precis som den hetsjakt som borgarna haft på tex sjukskrivna och arb.lösa vilka också tillhör den gruppen.

Ok, den ariska rasen! Många har detta argument:
Jag är inte nazist (för det är förknippat med något hemskt) utan jag är någonstans däremellan, alltså sverigedemokrat. ???????????????????????????????????????????????????
Jag bara undrar:
Vad är en sverigedemokrat ????????????????????????????????
Som jag skrev tidigare så är det exakt samma argumentation nazi-tyskland använde mot judarna, alltså det som skulle bli till ett av de värsta katastroferna i världshistorien, nämligen NAZISMEN.
Ni som har detta urkorkade och tragiska resonemang måste VAKNA UPP och fundera lite. NI RÖSTAR PÅ ETT NAZISTISKT PARTI I SVERIGE 2009!!!!
Låt mig fråga så här om ni fortfarande inte är övertygade:
Tror ni att en människa föds ond?
Om ja, vilka faktorer gör en människa ond?
Kan det vara fattigdom? Orättvisa förhållanden? Utanförskap? Hudfärg eller etnisk bakrund?

Ur ett vetenskapligt perspektiv så skall jag förklara varför människan som organism ser ut som den gör och vilka färdigheter den utvecklat för att anpassa sig till denna planet.
Melaniner är en grupp av svarta, bruna och röda färgpigment som finns både hos växter, djur och protister (encelliga organismer med cellkärna).
Melanin har som funktion att absorbera en del av de skadliga strålarna från solen. Melaninerna färgar därmed huden brun, och mängderna melanin i huden ökar vid solbränna.  Därför finns det mörkhyade människor i större områden runt ekvatorn där solen är mycket tillgänglig.
Vi i Sverige å andra sidan har väldigt få soltimmar vilket gör att vi ej producerar så mycket melanin, varpå vi är ljusare till hyn.

Det finns två huvudsakliga vetenskapliga teorier om människans ursprung: Antingen uppstod människan i Afrika och spred sig därifrån ut över världen och konkurrerade ut andra hominider (alla tvåbenta primater) eller så utvecklades människan ur flera åtminstone delvis isolerade populationer av hominider runt ekvatorn.

I vilket fall som helst så är vi alla imigranter varesig vi vill det eller inte och de första människorna som bebodde området Sverige var samer. Människan har samma antal kromosomer och samma uppbyggnad av DNA. 4 olika blodgrupper finns beroende på genetik och geografiskt anpassningssätt. Första blodgruppen människan besatt är blodgrupp 0 (noll).

Jag skulle kunna fortsätta i all oändlighet men för att korta ner ett redan långt inlägg så väljer jag att sluta här. Ni ser att det inte finns en arisk ras, det är vetenskapligt bevisat och helt logiskt. Ni ser orsakerna till varför människor har olika blodgrupper, hudfärger, kroppsbyggnad, kroppsbehåring, gener osv. Ni ser !!!!
Och ändå blir ni förblindade av den rädsla som blir till hat som lett till att ett främlingsfientligt parti får eran röst. En röst som bygger på helt felaktiga sociala och vetenskapliga principer och den klingar fel med den förmåga som jag vet att ni besitter.
 
Snälla ni som förblindats av den främlingsfientlighet som blåser år 2009, tänk till och var FÖRNUFTIGA!!!
Låt inte hat, ilska och negativa känslor styra dina val, de kommer ej vara konstruktiva, JAG LOVAR.
Låt medkänsla, öppenhet, glädje och kärlek styra dina val och vi kommer utvecklas i en global medvetenhet.

Ett stycke vacker musik av Willie Nelson och Kurt Nilsen

Kommentarer
Postat av: Tyke

Det här var ditt bästa inlägg i bloggen!

Hoppas någon Sverigedemokrat gör ett genuint försök att argumentera mot det du skrivit så vi får oss ett gott skratt!

Jag gillar dina val av ämnen starkt!!

2009-11-27 @ 17:43:29
Postat av: Jocke

Tack och åter tack Tyke !

Det går ej att blunda för detta ämne, det måste fram så folk får reda på sanningen.

2009-11-27 @ 19:24:47
URL: http://donsoderqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0