Leksand

Tja!

Fortsätter på mitt tema med leksand. Jag och Ann-Sofie drog upp på fredagen och kika på leksand - troja/ljungby som slutade 4-1 till leksand.
Efter den värsta derbyförlusten jag sett på mycket länge mot mora förväntade jag mig en riktig jävla urladdning av leksand och visst började matchen ok med lite irritation och vilja som sedan avtog ju längre matchen pågick.
Leksand ser sega ut förtillfället.

+ Åslin (matchens gigant)
   Kollar (en riktig kämpe)
   Ollas (visar vilja varje byte)
   Superstars+publiksiffran (4100 mot ljumbon i allsvenskan)

- powerplay (uruselt)
  formen (inte bra just nu med all respekt för troja/ljungby)
  detaljerna (fortfarande inte ok)

Jag måste säga att jag börjar bli riktigt orolig för leksands pp, det är FRUKTANSVÄRT URUSELT! Spelade 5-3 i nästan 4 minuter utan att få mer än 2-3 skott på mål ?!? Vafan!!
Tilläggas skall att i 5 mot 4 var det nästan ännu sämre och när skotten kom fanns ingen framför mål. Weinstock är ju livrädd för att ställa sig framför mål ?!? Detaljerna och pp ser jag som det viktigaste för leksand att jobba med.

Nej nu skiter jag i det här ett tag!! Hej på er...........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0