Första finalen på 38 år


Inter gjorde det omöjliga och slog ut världens bästa lag Barcelona. Jag valde att slänga in en bild på Samuel Etoó som blev vinnaren mellan honom och Zlatan (de bytte klubb på ett kontroversiellt sätt). Den ödmjuke Camerunaren sade storslaget i intervju efter matchen att Barca är världens bästa lag även om Inter slog ut dem.
Det känns förbaskat kul och häftigt att se detta Inter spela final i champions league som är den första finalen i europaspel på 38 år, och första finalen i champions league någonsin. Allt detta kan klubben tacka den fenomenale "the special one" José Mourinho.
Forza Internationale !!!!

Kommentarer
Postat av: TyKe

Idag är en fruktansvärd dag...!

Det enda som håller mig uppe är tanken på att mitt Italienska favoritlag Inter går mot seger i CL....menmen det skulle varit Barca i år igen!

Inter bör dock hyllas för sättet de tar sig till Final på (De har Bla. slagit ut Chealsea och Barcelona) och Mycket beror på The special one!

Fy fan vad tungt, men jävlar vad rättvist!

2010-04-29 @ 13:06:05
Postat av: Jocke

Upp med huvudet Tyke, Barca vinner nu ligan och vi kan glädjas mot en bra final mellan Inter och Bayern.

Jag håller med om att Inter går vidare rättvist och är imponerade över hur de vann den mentala matchen.

2010-04-30 @ 18:09:42
URL: http://donsoderqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0