Hälsosidorna

Hittade en mycket bra hemsida om temat hälsa.
Jag har lagt till en länk på min blogg om hemsidan (hälsosidorna) där det finns ytterligare ljudfiler på svenska om bl.a. kvantfysik. Gregg Bradens hemsida har jag också lagt till.

Låg och kikade på Seinfeld igår kväll där han kör små standup-inlägg i sin serie och kom in på kvinnlig orgasm. Han sa något i stil med att "once u have manage to give a woman an orgasm u won´t be able to do it again. You have no idé how u did and how to get back to that technique"
Han talar om vaginal orgasm i sitt skämt och jag kände mig oerhört stolt av att veta något som herr Seinfeld inte visste nämligen, hemligheten bakom en kvinnlig fullkroppsorgasm. Jag vet hur man får dem och jag vet en massa tekniker som jag lärt mig av det största geniet i modern tid, nämligen Jason Julius. För er som vill veta mer rekomenderar jag Julius hemsida www.orgasmarts.com (det kostar pengar att ta bli medlem men det är de bäst investerade pengar jag har gjort och ingen som har testat dessa tekniker har blivit besviken).
Skrev ett litet inlägg om det tidigare här på bloggen http://donsoderqvist.blogg.se/2010/march/fullkropps-orgasmer.html

På Jasosns hemsida orgasmarts går Jason igenom allt från psykologi till anatomi och tekniker i videosekvenser (mp4) från 9 min - 70 minuter beroende på vad han går igenom. Sammantaget finns film-material för flera timmar om detta ämne som ändrat livet för så många från bra till WOW, SATAN I HELVETE; VAD FAN HÄNDE!!!!
Ok, nog om detta, jag har laddat hem samtliga videoformat och som sagt de som är intresserade kan höra av sig eller testa själva om ni är osäkra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0