En ny cirkel

Så var det dags igen för en ny cirkel i storbrittanien inte långt från stonehenge, utanför Wiltshire i England.

100 meter i diameter!! Kika på precisionen och avstånden mellan linjerna och mönstrerna!!
Ska någon inbilla mig att busungar klarat av att göra detta och varför?? Vad är det busiga med detta??
Bönder som kört med traktor och klippt ut detta på en natt?? Jag lovar er att den bonden inte skulle behöva jobba som bonde om han klarat av detta !!!
Nej , faktum är att detta är ett tecken och ett spår för en civilisation från rymden och jag är säker på att många myndigheter vet detta!

Nyheten kan läsas på aftonbladet http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7182773.ab
Där undrar experter vad det är, om det är en avancerad matematisk formel, ett musikstycke m.m.
Det jag undrar är även, hur kom det dit ?

Vad tror ni om detta ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0