VIKTIGA AVSLÖJANDEN

 

 

Efter att nu studerat och researchat olika material i några månader enbart för att kunna presentera det som kommer att få er läsare att tappa hakan, så kommer jag att dela upp mina inlägg i en serie "viktiga avslöjanden" för att försöka göra detta helt begripligt och lätt att få en överblick och hänga med i det som skrivs. Jag kommer skriva om vem och vilka som ligger bakom den världsordning som regerat mänskligheten i över 150 år. Namnet på de svenska medlemmar som finns med i en speciell "order" och som har inflytande och makt i den finansiella marknaden och den världsordning som regerar. Vidare kommer jag avslöja bild-och filmbevis samt namnet på den som mördade John F Kennedy, vilket är direkt kopplat till denna order, och varför just han blev mördad. Jag kommer sprida vidare den information som Bill Cooper (tidigare högt uppsatt militär i U.S Army) delade med sig innan han mördades av (enligt vittnen) uniformerade män i en skottlossning, samt många fler i liknande tidigare positioner.

 

Här kommer en sammanställning över fler punkter som jag kommer sprida vidare i en serie inlägg som ingen myndighet i världen vill skall komma ut:

 

* Dokumenterade UFO-fall

* Avslöjande fakta om de 57 dokumenterade raserna som besökt jorden

* Den enorma korruptionshärva som styr världsordningen

* Vilka som egentligen låg bakom 9/11 och varför

* Kunskapen finns som skulle kunna rädda de globala miljöförstöringarna och varför de hindras

* Obama är släkt med både George W och Dick Chaney

* Frimurarordern och deras grader

* Illuminati

* Planterade virus som t.ex AIDS (för att hålla nere befolkningen) och svniinfluensavaccineringen m.m

* 2012

* Hoppet för mänskligheten

* Fysikens och Andlighetens genombrott

* Superfoods

* Varför kostpyramiden ser ut som den gör

* Läkemedelskonsumtionen

* Kalcificeringen av hjärnans Tallkottkörtel (pineal gland) i syfte att undvika andlig utveckling av människan

* Kemikaliesamhället

 

Föresten.... jag kan fortsätta i evigheter men jag lovar att jag skall börja från början så ni vet varför vi befinner oss i den världsordning som vi gör samt botemedlet mot dessa onda element. För tro mig, det finns hopp och jag skall avslöja namnen på de underbara människor på youtube som är här för att hjälpa oss och sprider informationen om det uppvaknande som håller på att ske i detta nu.

 

Dessa avslöjanden kommer att ske under ett par månader med olika storlek och jag kommer variera skrift med videoinlägg och bilder. Jag vet att ni precis som jag (när jag fick nys om dessa fakta) efter vad ni nyss läst fnyser lite lätt och undrar om jag tillhör nån ny grupp av konspirationsteoretiker som svamlar iväg. Jag vet också att ni kommer (precis som jag) tappa hakan över den nya information och den verklighet vi lever i. Det som gör mig besluten att skriva om detta är att det har en direkt koppling till den största händelse i den mänskliga historien som kommer ske den 21 dec 2012. Jag kommer givetvis publicera alla fakta och dokument som ger er chansen att bilda er egna uppfattning. Det ligger också i direkt linje med den andliga och vetenskapliga utveckling som revolutionerar oss i detta nu. Detta är så spännande så nu kör vi !!! Fortsättning följer ;-)


Kommentarer
Postat av: Tyke

Då kör vi...har tänkt länge och noggrant om jag Vill ha den info som du nu postat...men när jag fick höra att det är Fegt (!) att inte veta bestämde jag mig för att trots allt kolla.

Vi får se om jag gjorde rätt....

2010-11-28 @ 14:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0