VIKTIGA AVSLÖJANDEN, BILL COOPER (DEL 10)

Bill Cooper avslöjar F.K Kennedy´s mördare, nämligen hans egen chaufför, William Greer. William var agent och hade tillbringat många år inom armén. Han kom att arbeta för president Truman, Eisenhower och Kennedy. Cooper hade själv bevittnat dokument (top secret) som angav Greer.

 

 

I denna video kan man klart se hur chauffören vänder sig om och avfyrar skott mot JF Kennedy.

 

 

Varför ville illuminati ha J.F Kennedy mördad?

Därför att Kennedy hotade med att avslöja ufo-agendan, CIA:s droghandel för att finansiera deras s.k "black budget" som ligger bakom illuminati och alla deras projekt och underjordiska städer, samt alien-agendan. Kennedy ville omstrukturera deras budget och göra en riktig rensning bland de korrupta elementen. Han fick således väldigt många farliga fiender och blev till slut mördad av mannen på bilden, William Greer

 

En fruktansvärt korrupt nation var nu helt i illuminatis ägo, CIA styrde och styr än idag hela världens droghandel för att finansiera deras agenda "black budget" (som ej behöver deklareras utan går under nationens säkerhet)

 

President Eisenhowers största misstag var förutom att teckna avtal med aliens, att lämna över makt och inflytande till grupper och hemliga rådgivare, vid den tidpunkten Rockefeller. Det var efter detta som presidenten av USA misste det mesta av inflytande och är således idag bara ett skämt som helt styrs och tillsätts av andra intressen. Demokrater och Republikaner är samma skrot och bara ett spel för allmänheten eftersom de båda sidorna kontrolleras av illuminati, vilket Barak Obama också gör, TRO INGET ANNAT.

 

Det finns dock hopp, och det hoppet heter Ron Paul. Det finns mycket mod och klokhet i denne man och jag hoppas han får vara kvar i livet. Sök gärna på hans tal på youtube och jag lovar att ni kommer bli imponerade av denne man. Det är ju inte ofta man blir det av en amerikansk politiker ;)

 

Källförteckning:

 

http://educate-yourself.org/cn/jimmarrsgatekeeper31may10.shtml

 

http://atle.alternativkanalen.com/ufocoverup.mp3


Kommentarer
Postat av: Charlie "CB" Bud

Hej. Jag vet inte riktigt hur jag ska börja skiva, men det du skriver är väldigt intressant! Jag har under senare tid av mitt liv börjat inse en del av detta du skriver. nu menar jag det du skrivit om just jf. kennedy.

Men mycket av det andra, Jag anser att jag är väldigt ung för att ha dessa tankar i min hjärna.

Men jag antar och tror att det är droger som fått mig att börja " se " .

Jag skulle väldigt gärna vilja ha din mail eller något, skulle vart härligt att ha någon att prata med. Mvh Charlie

2011-03-14 @ 20:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0