Moderaters sanna jag !!!!


Kommentarer
Postat av: Tyke

Fy fan vad den politik Moderaterna/Högeralliansen står för gör mig äcklad, förbannad och illamående!!

Snuskiga borgare, vi ses när VI river ert jävla möte i GBG!

2009-09-17 @ 00:01:35
Postat av: jocke

Vi hatar borgarna, vi hatar dem i tid och evighet!!

De snuskiga jävla små krypen...

NER MED KAPITALET!! REVOLUTION MOT HÖGERN!!

2009-09-17 @ 10:43:20
URL: http://donsoderqvist.blogg.se/
Postat av: Taga af Daga

Att såga moderaternas politik rakt av är inte så genomtänkt. Moderaterna vill att alla ska kunna leva på sin LÖN och inte vara beroende av bidrag. Skaffa ett jobb era arbetsskygga socialbidragstagande kräk!

2009-10-01 @ 11:57:32
Postat av: Jocke

Taga af Daga: Hur skall man kunna leva på sin lön om man t.ex blir sjukskriven eller arbetslös. Förhållandena blir ju katastrofa för de som inte har något skyddsnät din jävla bajskorv! Men du är bara ännu en produkt av det kapitalistiska tänket som håller på att fördärva vår planet. Tror du själv att det inte slår tillbaka i form av ökad brottslighet om klass-samhället utvidgas? Eller tänker du ens i sådana banor?

-Uppenbarligen inte!

Jag har jobb och jag skulle mer än gärna ge bort en stor del av den i form av skatter för att få ett bättre samhälle och en bra välfärd där människor mår bra. Avgifter skulle försvinna , istället för (som moderaterna vill) genomföra avgifter på bibliotek, skolmat m.m.

SÅ ATT SÅGA MODERATERNA ÄR DET MEST GENOMTÄNKTA JAG OCH ALLA VETTIGA MÄNNISKOR KAN GÖRA.

2009-10-06 @ 18:34:05
URL: http://donsoderqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0