Fallet Annica - En världsnyhet (alliansens fruktansvärda människosyn)



Fallet om den cancersjuke Annica som nekas sjukersättning upprör mig och många andra nåt så fruktansvärt. Det som retar mig mest är att då Reinfeldt, Hägglund & Co får frågan om detta så har de inget svar utan vill ej kommentera fallet (?) och försöker slingra sig undan frågan.
Om de ändå kunnat säga; Så här får det verkligen inte gå till, vi skall se över hela systemet och se till att Annica får en värdig avslutning på sitt liv.... Så hade jag inte kännt sånt hat mot dessa borgarsvin. Men å andra sidan så är detta den människosyn borgarna har och har alltid haft! Ni som röstar eller tänkt rösta på alliansen bör läsa detta och ställa er frågan;
Är det så här jag ser på andra människor?
- OM JA, grattis du är borgare och du får en gratis bostad i helvetet med alla tänkbara avdrag.
- OM NEJ, tack gode gud. Du var nära att göra ditt livs största misstag men genomskådade ormtungornas lögner.

BLOGGEN som blivit en världsnyhet.

Aftonbladets artikel om fallet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0