VIKTIGA AVSLÖJANDEN, BILL COOPER (DEL 12)

Del 12 och sista delen i min serie inlägg om Bill Cooper. Jag skall försöka mig på en sammanfattning av denne herre som blev brutalt mördad efter dessa avslöjanden. William "Bill" Cooper växte upp i en militärfamilj där de reste runt på olika militäranläggningar. Hans pappa, Milton V. Cooper som var en U.S Air Force Officer och som var delaktig i hemliga militära experiment som t.ex. Philadelphia-experimentet, hade en hel del top-secret information som Bill säkerligen måste fått tagit del av.

 

 

Bill tjänade i U.S Air Force innan han tog klivet över till U.S Navy där han kom att få titeln "petty officer". Vidare skickades han till Vietnam som "patrol boat captain". Efter kriget kom Bill att jobba inom Navy Intelligence and security. Han fick där tillgång till en hel del hemligt material. Jag tycker det kan vara viktigt att veta lite om hans bakrund eftersom han hade väldigt strikta militära åsikter och typiskt amerikans patriotism i mycket av sina egna personliga åsikter (vilket inte är konstigt när man kikar på hans uppväxt och bakrund). Detta kunde göra att han smutskastade människor och blev blev osams med diverse figurer.

 

 

Jag sympatiserar inte med Bill Coopers politiska åsikter och jag håller inte med Bills smutskastning av diverse människor som t.ex. David Icke, men hans enorma mod och hans enorma insats till mänskligheten genom de avslöjanden som lett till att folk världen över fått upp ögonen på hur världen ser ut, kommer jag att vara evigt tacksam för. Bill Coopers tal blev ett uppvaknande för mig personligen och gjorde att jag kom att forska på det som de flesta människor inte har en aning om dvs. vad som händer bakom kullisserna och varför saker händer och av vilka. Speciellt att han sa att han ville att folk skulle granska allt han avslöjade, för myndigheterna skulle göra allt för att gömma det och smutskasta Bill. Han sa att all information finns på nätet, vilket gjorde att jag satte igång att leta. Jag kan inte säga hur många timmar jag lagt ner på att granska allt material, men det har varit helt otroligt intressant och nyttigt, vilket också har lett mig in på alla andra SJUKT INTRESSANTA avslöjanden som kommer att komma.

Tack för din insats Bill !

 

 

Jag tänker sluta där jag började, nämligen med William "Bill" Coopers berömda tal, denna gång i videoformat (samma tal) och slänger ut lite intressant läsning för de som vill läsa vidare om Bill (under källförteckning).

 

 

 

 

 

Källförteckning:


http://en.wikipedia.org/wiki/Milton_William_Cooper


http://www.alienresistance.org/coopermj12.htm


http://www.v-j-enterprises.com/cooper.html


http://www.youtube.com/watch?v=Q0NCIePT-ic&feature=related


Kommentarer
Postat av: M

Grym du är! Tack för du sprider sanning! :)

Svar: Tack !
Donsoderqvist

2012-01-02 @ 19:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0