Inlägg Inlägg Inlägg

TJO !  CHO!

Det musikaliska fenomenet Prince har en del lustiga historier kring sig. Den senaste fick jag höra av Björn Sima som berättade om då Prince uppträdde i Stockholm och hade sin efterfest i tunnelbanan bland "vanliga" människor där de spelade och festade. Precis i min smak =)
Därför kommer här en hyllning till Prince med en unik musikvideo som visar hans närhet med publiken (jag älskar dessa unika publikartister som älskar sin musik och sina spelningar, de känns liksom mer levande).

Jo , föresten, på tal om Björn Sima. Karln går och gifter sig med sin Anna Ihlis till helgen så då vill jag ju naturligtvis passa på att hylla dem samtidigt. Må ni leva i lycka och välgång i alla era dagar! Stort grattis från mig och Ann-Sofie.

Nothing Compares 2 U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0