Politik del 2

Hej !

Vill rätta till en del saker nu när adrenalinet sjunkit och krutröken lagt sig. Jag menar förstås inte att alla borgare skall dra åt helvete, det var vulgärt och ointelligent sagt.
Jag säger inte att vänsterblocket är perfekt, långt ifrån. Miljöpartiet vet man ju inte vart man har beträffande skatter o dyl.
Vad jag efterlyser är en värdegrund att jobba efter. Jag förstår ju att de flesta borgare anser att deras åsikter är det bästa för människor i längden och för deras egen plånbok i stunden.

DOCK !!! , och lyssna noga nu, vad jag menar med värdegrund. Miljöpartiet har den viktigaste frågan på agendan: MILJÖ!
Vi har en planet som vi skall samsas och leva på, hur tycker ni att det går? = Värdegrund 1
Vänsterpartiet vill utgå från människors lika värde och rensa bort klasskillnader och orättvisor i samhället! = Värdegrund 2
Är inte det en grundpelare, platå, utgångspunkt eller sunt moraliskt tänkande att jobba vidare efter?
- Jag tycker det. VÄRDEGRUND

Hur fan blev det så här nu då ? Jag skulle ju skriva om kost......skall jag börja om från början eller skall jag fortsätta detta inlägg.?.!
- Hi ! My name is Johnny Cash........... Ä va fan , skiter i detta nu.....
Återkommer med nytt inlägg senare, hej på ett tag .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0