Svar på tal

Hörru jocke, hur kommer det sig att du skriver om sex och orgasmer på din blogg?

- Sex och orgasmer tillhör ämnet hälsa i hög grad vilket min blogg handlar om.

Tror du att det kan uppfattas stötande att skriva om detta ämne?

- Ja bland gamla konservativa och religiöst styrda uppfattningar, men det skiter jag i! Jag skriver inte för att provocera utan för att upplysa framförallt kvinnor om rätten till sexuell njutning och självbestämmande. Allt för länge har politiska och religiösa krafter hållt kvinnor i en avbild av att tjäna mannen och vara underlägsen. I takt med att vi blir mer jämlika kommer kvinnor ta för sig mer i samhället och sin egen sexualitet. Alla har rätt att njuta av sin egen kropp tillika liv.

Slutligen, vad hoppas du kunna uppnå med att skriva om detta?

- Att så många som möjligt får upp ögonen om rätten till sin egen hälsa. De som t.ex. upplevt dessa fullkroppsorgasmer har fått ett markant bättre liv! De sover bättre, är gladare, känner sig mer kvinnlig m.m. Av egen erfarenhet så hade jag aldrig någonsin vågat hoppas på de resultat jag upplevt och många frågar mig om jag inte överdriver då jag visar dem Jason Julius material, och till dem har jag sagt, testa själv!! De som testat har kommit fram till mig, tagit mig i handen, och sagt; "Du snackade inte skit!! Det här är ju helt sjukt, vårt sexliv har gått från bra till SANSLÖST!!, Vart har du varit i mitt liv de senaste 30 åren?", för att ge några exempel.

Och till er som fortfarande undrar, TESTA SJÄLV!!

Intervjuen gjordes av mig själv förståss och handlar om de reaktioner som uppstår kring detta ämne. Jag passar återigen på att länka till min läromästare i ämnet, Jason Julius hemsida www.orgasmarts.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0