VIKTIGA AVSLÖJANDEN, BILL COOPER (DEL 5)

 

Area 51

 

Mytomspunna Area 51 är väl kanske den mest kända militära basen som det förekommit mytomspunna aktiviteter. Cooper avslöjar en hel del om Area 51, som han fick ta del av under sin tid i militären. Här i området har det pågått en hel del aktiviteter bl.a. reverse engineering (omvänd ingenjörskonst), alien examination (utforskning av utomjordiska varelser) m.m. Jag skriver "i området" , för det finns ett par baser runt omkring detta område. Det som intresserar mig mest är den bas som ligger en bit söderut från area 51, nämligen S4.

 

Det går inte att nämna Area 51 och S4 utan att nämna Bob Lazar. Bob är en fysiker och en av de starkaste vittnena idag om att ha jobbat med att förstå teknologin bakom UFO:n, som jobbade vid en bas kallad S4. Alla personuppgifter raderades efter detta och enligt myndigheter finns ingen utbildning hos Bob, ingen arbetsgivare vid Area 51, kort sagt ingenting. Klassiskt "cover up" från myndigheterna.

 

Phil Schneider rek. alla som lyssnade på han, att kolla upp Bob Lazar, så jag följde Phils råd. Det är en makalös historia ni nu skall få bevittna, där Bob kommer berätta hela händelseförloppet från de personer han träffade, hela säkerhetspådraget vid rekryteringen, alla tester han fick genomgå och det häftigaste av allt, nämligen hans uppgift att förstå sig på de UFO:s de hade förvarade vid basen.

 

Om det finns någon som fortfarande tror att vi är ensamma i universum så har ni en del att lära. För första gången presenterar Bob en logisk vetenskaplig förklaring till manövreringen av dessa skepp. Genom att använda gravitationsvågor så kan man "surfa" på de kraftfält som gravitationen utgör, med hjälp av förstärkare och motagare av gravitationsfälten. 

 

Bob var dessutom med vid tester att manövrera dessa skepp utanför S4 sent en natt, med mycket lyckade resultat.

 

Jag hoppas jag fångat erat intresse vid detta laget och jag ber er att kika/lyssna på något av det häftigaste jag hört.

Here we go.........

 

 

Sammanlagt 20 avsnitt, varpå ni får klicka er fram till avsnitt 2, 3 osv....

 

Källförteckning

http://www.google.se/imgres?imgurl=http://www.unmuseum.org/s4sat.jpg&imgrefurl=http://www.unmuseum.org/s4.htm&usg=__mXbBldMspx9kOeoTaz4GKQoQNBE=&h=340&w=240&sz=22&hl=sv&start=2&zoom=1&um=1&itbs=1&tbnid=ewlY1NT91KoiiM:&tbnh=119&tbnw=84&prev=/images%3Fq%3Ds4%2Bbase%26um%3D1%26hl%3Dsv%26sa%3DX%26tbs%3Disch:1

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0