David Wilcock

Kommer ni ihåg David Wilcock?
Jag publicerade ett inlägg om honom tidigare på bloggen. Nu kommer ett häpnadsväckande avslöjande om godhet, ondska = kapitalism, utomjordingar, svininfluensavaccinet m.m.

Jag vet inte vad jag skall säga.........
Lyssna själva i ett 11 avsnitt (youtube) långt program ur coast to coast .



Jag har en länk på min blogg till en fantastisk sida som heter 'Ett nytt paradigm' och det är från den fantastiska sidan som jag hämtar det mesta av mina inlägg inom den nya vetenskapen. Jag föreslår alla er som tycker detta är intressant att själva ta en titt på denna sida och välja bland det enorma utbudet av material som där finns att tillgå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0