Tenta å litä annat

Sådär !! Blev just färdig med tentan och väntar med spänning på resultatet. Det gick ok och jag bör ha klarat den.
För er som undrar vad jag skrev i så är det kursen kost, närings, hälsa på Linné universitetet. Jag har verkligen hårdpluggat föregående vecka och det känns som en lättnad just nu (förutsatt att jag klarade den förståss).

Hittade lite roliga saker på nätet, först en statistik-site om kvinnors och mäns onani:
http://www.justwanked.co.uk/index.php

Sedan lite roliga hockeyfrillor. Var med och tyck till om vilken som är snyggast ;)

bild 1


bild 2


bild 3


bild 4




Kommentarer
Postat av: TyKe

GRATTIS Jocke!

Slappna av och njut ett tag framöver nu när sommaren är i antågande!

Jag tycker att vi gör verklighet av snacket att bara sätta oss i en bil med lite camping-grejjer och bara se vart vägarna för oss över en helg....och det riktigt snart! SERIÖST! Det vore underbart.



Vad gäller hockeyfrillorna måste jag bara säga att bild Nr4 är helt i en klass för sig med en perfekt kombination av "Hillbillie-Kråknäste-Hårspraysfluff"

Bild Nr2 liknar faktiskt självaste Cristiano Ronaldo själv!!! Fast Ronaldo är flottigare ;)

2010-05-14 @ 22:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0