VIKTIGT MEDDELANDE

ALLVARLIGT !!
Om det är någon som tvivlar på detta år 2011 så är det hög tid att vakna upp. Vi blir fler och fler varje dag som ser denna dagliga aktivitet och många som jag känner i bröstet att någonting är allvarligt fel med detta. Frågan som återkommer på allas läppar är: Vem utför det här och varför? Vem finansierar det här?
Vad jag vet är detta:
Provtagningar världen över (jag har samlat in över 1000 st) visar på mellan 500-8000 ggr över gränsvärdet av aluminium, strontium och barium. Samtliga mycket giftiga för levande organismer i sådana skalor.
Det är inte contrails som har en annan temperatur i atmosfären och som försvinner efter några sekunder eller högst nån minut.
Aluminiumfabriker (en stor i Sverige) ägs av familjen Rotschild (tillhör toppen av den globala elit som kallas illuminati och som kontrollerar bl.a. CIA, världsbanken, läkemedelsbolagen, all den största media och dess byråer, regeringar som Israel, militärer, utbildningsinstanser, kort sagt allt i de högre samhällsskikten).
Googlar man på Rotschild depopulation så gör de knappast någon hemlighet i att de vill minska världens population med över 90 % !
Varför skriver jag då ner det här och vad har det här med sprayningen av vår atmosfär att göra. Någon utför detta i militärt hemligstämplat syfte och eftersom vi nu vet vilka som kontrollerar militären så vet vi också att det är dessa figurer som sysslar med något djävulskap. Och vad det än är så är det inte bra !! Vilket provresultaten visat. Det finns sedan en massa teorier kring vad de har för agenda bakom detta, allt från väderkontroll, exotisk krigföring osv..
Det som bekymrar mig är att man vägrar uttala sig från myndigheters håll. Jag personligen har mailat och skickat brev till samtliga nyhetsbyråer i detta land och inte fått svar av en enda. Det jag vill med detta inlägg är att väcka dig som läser om det allvarliga i vad som sker i den luft du andas. Jag vill att fler ställer frågor till myndigheter och att folk börjar tala om det här. Om fler talar om detta och kräver svar så kan de inte undvika det längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0